Nova jornada de renovació i expedició del DNI

Dimecres, 27 de novembre de 2019 a les 09.00 h

L’Ajuntament de Matadepera torna a organitzar la gestió de renovació i expedició del DNI electrònic per tal d'evitar que els matadeperencs hagin de desplaçar-se a d'altres municipis per realitzar el tràmit. Una nova jornada s’ha fixat pel proper 18 de desembre. El dia 20 de mateix mes està previst la recollida del document. En aquest sentit, la Regidoria de Governació coordina aquest servei i l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) pren nota de les sol·licituds de les persones interessades en obtenir o renovar el DNI electrònic a Matadepera. Per fer la sol·licitud, s’ha de trucar al telèfon 93 787 02 00, dins dels horaris d’atenció al públic: de dilluns a divendres entre les 9 i les 2 i els dimecres a la tarda entre les 4 i les 7.

Les hores per aquesta convocatòria es donaran a partir del dia 27 de novembre.

Trobareu tota la informació al document que us podeu descarregar clicant al titular de la notícia.

Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC)

Plaça de l'Ajuntament, 1 - 08230 Matadepera
Telèfon: 937 870 200
Fax: 937 300 048
Correu electrònic: oac@matadepera.cat
Horari:  
De 08:15 a 14:00 h. de dilluns a divendres.
De 16:00 a 19:00 h. els dimecres.
Veure situació en el mapa
Darrera actualització: 27.06.2019 | 10:52