Es reprèn la gestió de DNI des de l’Ajuntament

Dilluns, 4 de juny de 2018 a les 09.00 h

Després d’uns quants mesos d’absència, l’Ajuntament de Matadepera ha pogut tornar a organitzar la gestió de renovació i expedició del DNI electrònic per tal d'evitar que els matadeperencs hagin de desplaçar-se a d'altres municipis per realitzar el tràmit. Una nova jornada s’ha fixat pel proper 4 de juny. Dos dies més tard, el dia 6, està previst la recollida del document.

En aquest sentit, la Regidoria de Governació coordina aquest servei i l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) pren nota de les sol·licituds de les persones interessades en obtenir o renovar el DNI electrònic a Matadepera. Per fer la sol·licitud, s’ha de trucar al telèfon 93 787 02 00, dins dels horaris d’atenció al públic: de dilluns a divendres entre les 9 i les 2 i els dimecres a la tarda entre les 4 i les 7.

Els requisits exigits per obtenir el DNI us els podeu descarregar directament des del banner penjat a la portada.

Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC)

Plaça de l'Ajuntament, 1 - 08230 Matadepera
Telèfon: 937 870 200
Fax: 937 300 048
Correu electrònic: oac@matadepera.cat
Horari:  
De 08:15 a 14:00 h. de dilluns a divendres.
De 16:00 a 19:00 h. els dimecres.
Veure situació en el mapa
Darrera actualització: 27.03.2018 | 11:03