Es reprèn la gestió de DNI des de l’Ajuntament

Dilluns, 4 de juny de 2018 a les 09.00 h

Després d’uns quants mesos d’absència, l’Ajuntament de Matadepera ha pogut tornar a organitzar la gestió de renovació i expedició del DNI electrònic per tal d'evitar que els matadeperencs hagin de desplaçar-se a d'altres municipis per realitzar el tràmit. Una nova jornada s’ha fixat pel proper 4 de juny. Dos dies més tard, el dia 6, està previst la recollida del document. Les places, però, ja estan cobertes des de fa dies. Caldrà esperar una nova convoctòria per fer la sol·licitud. 

En aquest sentit, la Regidoria de Governació coordina aquest servei i l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) pren nota de les sol·licituds de les persones interessades en obtenir o renovar el DNI electrònic a Matadepera. Per fer la sol·licitud, s’ha de trucar al telèfon 93 787 02 00, dins dels horaris d’atenció al públic: de dilluns a divendres entre les 9 i les 2 i els dimecres a la tarda entre les 4 i les 7.

Els requisits exigits per obtenir el DNI us els podeu descarregar directament des del banner penjat a la portada.

Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC)

Plaça de l'Ajuntament, 1 - 08230 Matadepera
Telèfon: 937 870 200
Fax: 937 300 048
Adreça electrònica: mtdp.oac@matadepera.cat
Horari:  
De 08:15 a 14:00 h. de dilluns a divendres.
De 16:00 a 19:00 h. els dimecres. (tret de juliol, agost i setembre)
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 01.06.2018 | 08:45