S'obre el termini per gestionar el DNI a Matadepera

Dilluns, 12 de novembre de 2018 a les 00:15

A partir d'aquest dilluns i fins que s'exhaureixin les places. 

L’Ajuntament de Matadepera torna a organitzar la gestió de renovació i expedició del DNI electrònic per tal d'evitar que els matadeperencs hagin de desplaçar-se a d'altres municipis per realitzar el tràmit. Una nova jornada s’ha fixat pel proper 4 de desembre. Dies més tard, el dia 11, està previst la recollida del document.

En aquest sentit, la Regidoria de Governació coordina aquest servei i l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) pren nota de les sol·licituds de les persones interessades en obtenir o renovar el DNI electrònic a Matadepera. Per fer la sol·licitud, s’ha de trucar al telèfon 93 787 02 00, dins dels horaris d’atenció al públic: de dilluns a divendres entre les 9 i les 2 i els dimecres a la tarda entre les 4 i les 7. Les hores per aquesta convocatòria es donaran a partir d'aquest dilluns 12 de novembre.  

Els requisits exigits per obtenir el DNI us els podeu descarregar directament des del banner penjat a la portada.

Darrera actualització: 09.11.2018 | 11:37