La Germandat emet un comunicat sobre les festes

Dilluns, 22 de gener de 2007 a les 00:00
La Germandat de Sant Sebastià ha emès un comunicat en el que expressa el seu agraïment a un munt d'entitats i particulars que han col·laborat en les festes que van acabar aquest dilluns 22. "És evident que no tot ha sortit bé", comenten. "Però és en aquests moments en que s’aprecia més el valor d’algunes accions, i és per aquest motiu que des de la Germandat es voldria fer un reconeixement destacat a algunes persones i entitats: en primer lloc al Josep i al Vidal pel seu coratge i serenitat. Als seus familiars. Al Dr Eduard Rabat per la seva professionalitat i proximitat. Als equips mèdics de l’Hospital General de Catalunya i de Mútua de Terrassa. Als Bombers Voluntaris de Matadepera per la seva ràpida i decisiva intervenció. A la Policia Local. I a tots aquells que d'alguna manera van patir i van intentar posar seny a la situació". La Germandat també agraeix la col·laboració de l'Ajuntament de Matadepera, i a una seixantena de particulars i entitats més.
Darrera actualització: 23.08.2017 | 13:25

Imatges