Carpeta ciutadana
La Carpeta Ciutadana és un servei de l'Ajuntament de Matadepera que permet a qualsevol ciutadà visualitzar la informació referida a les tramitacions i sol·licituds que ha realitzat electrònicament, l’expedient relacionat i el seu estat.
Per tal de poder accedir i/o tramitar:
- Cal tenir instal·lades les claus públiques de l'Agència Catalana de Certificació (CATCert) per tal de poder entrar al web de forma segura. Si disposeu de l'idCat, ja les tindreu instal·lades. Si no és així, descarregueu-les i instal·leu-les ara.
- Per poder identificar-se, cal tenir un dels següents certificats electrònics: el DNI-e, l’idCat Mòbil (VALid), l'idCat (emès per CatCert), el certificat d'identitat de persona física o el certificat de persona jurídica en l'àmbit tributari, ambdós emesos per la Ceres Fábrica Nacional de Moneda y Timbre - Real Casa de la Moneda (FNMT - RCM). Es pot sol·licitar l'idCat a les oficines del Servei d'Atenció al Ciutadà (OAC) del mateix Ajuntament.
IdCat Mòbil és el nou sistema d’identificació i signatura electrònica a través de dispositius mòbils que el Consorci AOC, en col·laboració amb l’Administració de la Generalitat de Catalunya, ofereix a la ciutadania i que es pot utilitzar per a fer tràmits amb les administracions i ens que integren el sector públic de Catalunya.
Per fer-ne ús heu de registrar prèviament les vostres dades de contacte en el fitxer seu electrònica de l’Administració de la Generalitat de Catalunya. Per accedir i/o registrar-se heu d’entrar a ACCÉS AMB VALid que trobareu a la part d’identificació de la carpeta
Accedir a la carpeta ciutadana