Tràmits i gestions

Avís. Degut a la situació d’alarma sanitària, la tramitació telemàtica es considera com la via preferent per motius de seguretat. Si el tràmit no permet la presentació telemàtica de forma específica, heu de descarregar els formularis, omplir-los i signar-los electrònicament (si és possible) o en paper i digitalitzar-los. Desprès, haureu de fer la presentació fent ús del tràmit “Sol·licitud genèrica”, la qual sí requerirà d’una signatura electrònica (podeu sol·licitar un idCAT Mòbil de forma molt simple).

Alternativament i quan no sigui possible la presentació telemàtica, caldrà que truqueu al 93 787 02 00 per programar una cita a l'OAC. Utilitzeu aquest mateix telèfon, o el correu mtdp.oac@matadepera.cat,davant qualsevol dubte.


En aquest apartat podreu trobar tota la relació de tràmits que podeu fer, presencialment o per via telemàtica, amb l'Ajuntament de Matadepera. Si busqueu per categories, els visualitzareu agrupats per facilitar la cerca.

La icona "Presencialment" o "Telemàticament" indica si el tràmit està habilitat per fer-se telemàticament o no, en cas de tenir un o més formularis específics, directament des de la fitxa del tràmit a la seu electrònica de l'Ajuntament.
Si el tràmit encara no s'ha habilitat per a la presentació telemàtica i, tot i així, voleu fer-la per aquesta via, haureu de descarregar tots els formularis específics, omplir-los i signar-los electrònicament (amb una o més signatures, segons els requisits de cada document) per posteriorment adjuntar-los a una sol·licitud genèrica. Recordeu incorporar tota la documentació que us indiqui la fitxa del tràmit específic.

Darrera actualització: 08.05.2020 | 13:39
Darrera actualització: 08.05.2020 | 13:39