Escola Música Frederic Mompou

Normes de funcionament intern de l'escola.

A continuació és presenta el document amb les normes de funcionament intern de l'escola.

descripció

L'hora d'entrada i sortida de l'alumnat és el que s'indica a l'horari general de classes col·lectives i l'específic d'instrument per cada alumne/a.

Caldrà complir rigorosament els horaris d’entrada i sortida a les classes; l’alumnat arribarà a l’ hora de l´inici de la classe i marxarà un cop aquesta finalitzi.

Ús d'espais entre classe i classe: biblioteca i box d’estudi. L'alumnat que per motius d’horari hagi de romandre a l’escola entre classe i classe, disposa de:

- L'espai de la biblioteca de l’escola ( sense servei de custòdia i vigilància ) on s'haurà de procurar un adequat clima de silenci. L’alumnat a partir de bàsic en endavant podrà fer ús sota la responsabilitat dels pares de l’espai de Biblioteca entre classes. En tots els casos aquest espai romandrà tancat a partir de les 20.30 hores.

- De 2 box d’estudi. L’alumnat haurà de sol·licitar-ne el seu ús a la secretaria del centre tot complimentant un registre d’entrada i sortida.

L’escola no disposa de servei de custòdia i vigilància de l’alumnat dins d’aquests espais per tant si algun alumne de sensibilització arriba abans de l’ hora de classe d’instrument o llenguatge caldrà que vagi acompanyat d’un adult/a responsable.

DESCRIPCIÓ

Les zones habilitades pels adults acompanyants i alumnes que no estiguin en horari de classe són la recepció i la biblioteca, on s’ha de mantenir el màxim de silenci per tal de tenir un bon clima de treball.

L’escola de música és responsable de l’alumnat dins de l’horari de classe . Us recordem que per tal de controlar i organitzar les sortides del centre de l’alumnat de Sensibilització i Bàsic, cap alumne/a d’aquest nivell podrà sortir sol/a del centre. Finalitzades les classes, cal recollir l’alumne/a al vestíbul de l’escola. Cas que a l’alumne/a el reculli una persona autoritzada per vosaltres, caldrà que ens feu la corresponent notificació.

Tot i que a partir del nivell Bàsic 1 l’alumnat ja surt sol en acabar les classes, hi ha nens i nenes als quals els veniu a buscar al centre. Si hi ha alguna situació especifica en la recollida d’aquests alumnes, cal que ho notifiqueu a l’escola.

Els alumnes de llenguatge o conjunt instrumental s’han d’esperar a recepció o a la biblioteca fins que el professor/a els vagi a buscar.

Els alumnes de les classes individuals poden pujar a les seves aules quan sigui la seva hora, podent esperar a fora l’aula o a dins segons l’indiqui el professor/a. En cap cas un alumne/a pot estar sol/a a l’aula sense el permís del professor/a.

Us demanem que demaneu hora a recepció per parlar amb el professor/a per tal de no interrompre els canvis de classe.

No està permès menjar en tot el recinte de l’escola: recepció, biblioteca, aules, box, passadissos, etc.

Està prohibit l’ús de l’ascensor excepte en casos especials o de necessitat.

No es permet l’entrada dels patinets o bicicletes en tot el recinte de l’escola.

Pel bon funcionament de l’escola és imprescindible la puntualitat sobretot a les classes col·lectives i que l’alumnat porti sempre a classe el material demanat i en sigui responsable.

La classe d’instrument és personal i intransferible i que si per el motiu que sigui: malaltia, colònies, feina, etc. l’alumne/a no hi pot assistir, aquella classe queda anul·lada i no és recuperable.

En cas d’absència per part del professorat, la direcció de l’escola, intentarà com a primera opció, posar un professor/a substitut/a en la mesura que sigui possible, mantenint l’ horari i l’especialitat. Si no es possible, es mirarà entre el professorat de l’escola cobrir l’absència. En cas contrari, s’anul·larà la classe.

Les baixes durant el curs s’han de tramitar telemàticament o de forma presencial a l’OAC de l’ajuntament abans del dia 1 del mes que s’hagi de cursar la baixa.

L’import de matrícula un cop cobrat no és retornable.

Els alumnes que es donin de baixa abans d’acabar el curs perdran la plaça i en cas de voler reincorporar-se el proper curs hauran de dur a terme el procés de preinscripció marcat per la normativa de la Generalitat com a alumnat de nou ingrés.

En cap cas, s’admetrà la formalització de la matrícula d’un alumne/a amb imports pendents de pagament, per qualsevol concepte, de cursos acadèmics anteriors o que tingui un germà/na menor d’edat o un progenitor/a en aquest situació.