Tercer Pòdium 2026: ‘Femme'

S’interpretaran obres de Clara Schumann i Alma Mahler, entre d’altres 

La Regidoria de Cultura ha programat del 3 al 10 de juliol una nova edició del Pòdium, una iniciativa que forma part de la nova generació de festivals de música clàssica on s'aporten noves maneres de veure i sobretot de sentir el repertori tradicional. Amb el genèric títol d’”El ressò” aquest any es proposa un viatge a través del temps, la memòria i les emocions, on cada concert és un espai on les veus del passat i del present dialoguen i reverberen dins nostre

El tercer concert d’aquest any tindrà lloc el dijous 9 a les 7 de la tarda al Casal de Cultura. Amb el títol “Femme”, s’interpretaran obres d'Élisabeth Jacquet de La Guerre, Clara Schumann, Alma Mahler, Mel Bonis, R. Clarke, Raquel García-Tomàs, Amy Beach i Fanny Mendelssohn.

El preu dels concerts dels dies 6, 7, 9 i 10 és de 8 €uros, tot i que es pot aconseguir un abonament per a 4 concerts al preu de 24 €uros. La resta de concerts, activitats i assajos són de franc. La venda d'entrades es fa a www.entrapolis.com l’enllaç del qual trobareu en aquesta mateixa pàgina.

Per a més informació, us podeu adreçar al telèfon 93 730 01 32 o  per correu electrònic a cultura@matadepera.cat o al programa oficial que trobareu en aquesta mateixa pàgina amb les notes dels concerts.

A la imatge, un dels concerts de l’any passat (Fotos: Miquel Badia).