Tràmits i gestions
Tramitació
Per cercar el tràmit corresponent accediu al catàleg de tràmits de l'Ajuntament de Matadepera a través d'aquest enllaç: Catàleg de Tràmits
Avís. Si el tràmit no permet la presentació telemàtica de forma específica, heu de descarregar els formularis, omplir-los i signar-los electrònicament (si és possible) o en paper i digitalitzar-los. Desprès, haureu de fer la presentació fent ús del tràmit “Sol·licitud genèrica”, la qual sí requerirà d’una signatura electrònica (podeu sol·licitar un idCAT Mòbil de forma molt simple).
Alternativament i quan no sigui possible la presentació telemàtica, caldrà que truqueu al 93 787 02 00 per programar una cita a l'OAC. Utilitzeu aquest mateix telèfon, o el correu mtdp.oac@matadepera.cat, davant qualsevol dubte.
El servei ofereix assistència en tots aquells temes relacionats exclusivament amb l’administració electrònica: presentació d'instàncies, com demanar beques i ajudes, sol·licitar subvencions, demanar certificats digitals, tramitar factures (en els cas de proveïdors de l’Ajuntament), o resoldre incidències en la tramitació electrònica (problemes de navegació, ús de certificats electrònics, digitalització i adjunt de fitxers electrònics, entre d’altres). Pel que fa a serveis socials, ofereix assistència sobre el servei d'atenció domiciliària, el servei d'auxiliar a la llar i el servei local de teleassistència.