Nova edició del MAT TALENT
Es convida a l’escriptor Vicenç Villatoro
El Consell Local de la República de Matadepera continua el cicle de conferències iniciat el passat mes de maig per donar veu i posar en valor el coneixement de la seva gent. Obertes a tothom, l’objectiu és crear un espai de trobada i reconèixer el talent de les persones del municipi, tant en l’àmbit personal com professional. Tal i com apunten els seus impulsors, “MAT TALENT vol donar rellevància a les trajectòries de les persones en diferents àmbits com la cultura, ciència, empresa, esport i l’art”.
En una data tan significativa com l’1 d’octubre, a les 8 del vespre i al Casal de Cultura, es comptarà amb el periodista i escriptor Vicenç Villatoro, que impartirà una conferència titulada “Maragall i l’adeu a Espanya”.
A la imatge, Villatoro en la presentació del seu darrer llibre al Casal, ‘Sant Llorenç del Munt. Una biografia’, el passat mes de març (Foto: Miquel Badia)