Una altra xerrada sobre l’ús de pantalles
Anirà a càrrec d’Alba Castellví
La Regidoria d’Educació enllesteix el cicle de xerrades de l’Espai Família·Escola centrat en l’ús de les pantalles, els telèfons mòbils i les xarxes socials entre infants i adolescents.
Sota el títol “Pantalles: com fer-ho bé”, el programa s’estructura en dues sessions adaptades a les diferents franges d’edat dels fills i les filles. La segona sessió tindrà lloc el 24 de novembre. Sota el nom “Adolescents i mòbil: claus per educar sense perdre la calma”, està destinada a famílies amb adolescents a partir dels 12 anys. L’activitat tindrà lloc al Casal de Cultura a 2/4 de 7 de la tarda.
L’objectiu del cicle és generar espais de reflexió i debat sobre l’acompanyament educatiu en l’entorn digital, així com proporcionar recursos pràctics perquè les famílies puguin establir criteris saludables en l’ús de les tecnologies per part dels seus fills i filles.
Les sessions aniran a càrrec d’Alba Castellví, sociòloga, educadora i mediadora de conflictes, considerada una de les veus de referència en educació familiar a Catalunya. És autora de diversos llibres especialitzats, entre els quals Educar sense cridar i Educar adolescents, i col·labora habitualment en diferents mitjans de comunicació.
A la imatge, Alba Castellví.