El Club Terrassa Hockey amb la Marató de TV3

Es van recaptar 2.334 €uros que aniran destinats a la investigació de malalties infeccioses. 

El CD Terrassa va tornar a contribuir amb la Marató de TV3 oferint per quart any consecutiu, torneigs d’hoquei, tennis i pàdel. També es va fer una caminada per la Serra de les Pedritxes i una botifarrada. Tota la recaptació del dia, 2.334 euros, es sumen al fons per la investigació triada per la Marató dedicada a les malalties infeccioses.  

El matí va començar amb la nova caminada per la Serra de les Pedritxes. Abans de les 9 del matí es va reunir un grup d’una vintena de persones per començar la sortida al voltant del club. L’ascensió va portar els excursionistes fins a Les Foradades, un cingle ple de coves i petites galeries a la vessant oest de la serra de les Pedritxes, abans d’acabar la volta i tornar al club.

Amb la sortida ja en marxa, els camps d’hoquei, les pistes de tennis i les de pàdel es van omplir de jugadors. A hoquei es van jugar partits de 6 categories diferents: pre-benjamí, benjamí, aleví, infantil, sènior masculí i mamis. A tennis es van jugar partits de dobles en tres grups diferents, i a pàdel també es van fer tres grups diferents. La barbacoa del club també va estar en marxa tot el matí. Per donar força als participants es va organitzar una botifarrada durant tot el torneig.

La recaptació s’afegeix als més de 7.215.676 euros que la Marató va recollir el passat diumenge 17 de desembre. 

Feu clic en la imatge per a veure-la més gran