Es reprèn la gestió de DNI des de l'Ajuntament
El servei permet renovar o expedir el DNI sense sortir de Matadepera.
Després d’uns quants mesos d’absència, l’ Ajuntament de Matadepera ha pogut tornar a organitzar la gestió de renovació i expedició del DNI electrònic per tal d'evitar que els matadeperencs hagin de desplaçar-se a d'altres municipis per realitzar el tràmit. Una nova jornada s’ha fixat pel proper 4 de juny. Dos dies més tard, el dia 6, està previst la recollida del document.
En aquest sentit, la Regidoria de Governació coordina aquest servei i l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) pren nota de les sol·licituds de les persones interessades en obtenir o renovar el DNI electrònic a Matadepera. Per fer la sol·licitud, s’ha de trucar al telèfon 93 787 02 00, dins dels horaris d’atenció al públic: de dilluns a divendres entre les 9 i les 2 i els dimecres a la tarda entre les 4 i les 7. Els requisits exigits per obtenir el DNI us els podeu descarregar al web www.matadepera.cat
A la imatge, la gestió del DNI a Matadepera, quan va començar, ara fa deu anys.