4 estudiants realitzen un vídeo promocional de Matadepera

El vídeo mostra en un muntatge amb plans molt breus diversos elements del poble,

Alèxia Castanyeda, Míriam Diaz, Inma Fontboté i Mar Planellas són quatre alumnes de quart d’ESO de l’Institut de Matadepera que han elaborat un vídeo promocional de Matadepera.

Amb una durada de prop de 4 minuts i amb un fons musical del tema “I follow rivers” de Lykke Li, el vídeo mostra en un muntatge amb plans molt breus diversos elements del poble, des d’equipaments municipals a elements rurals, sense oblidar imatges aèries de La Mola i diversos establiments dedicats a la restauració. Els cartells que estan inclosos a la pel·lícula estan escrits en anglès.

El vídeo, un projecte de recerca escolar, va ser presentat a les dependències municipals el passat dilluns 18 de juny, en una recepció amb l’alcaldessa de Matadepera Mireia Solsona i la regidora d’ensenyament Carme Querol.

A la dreta, dos moments de la trobada a l’Ajuntament.

Feu clic en la imatge per a veure-la més gran