4a edició del Festival de Jazz
Hi ha una quinzena de convocatòries
Amb només tres edicions ja és una iniciativa plenament consolidada al poble i ben aviat tindrà lloc la quarta: el Festival de Jazz de Matadepera.
En quatre dies (una més que a l’edició anterior) i una quinzena de convocatòries previstes que tenen un preludi el divendres 29 a les 10 amb una Jam Session Golfa New Orleans a l’Hotel, el Festival de Jazz s’inspira novament en l’estil dels tradicionals festivals, i se celebrarà en un ambient molt festiu i proper en diversos escenaris de Matadepera.
El dijous 4 de juny hi haurà la inauguració del festival a la Nova Jazz Cava de Terrassa, amb Victor Carrascosa Quartet (21.30h) i Jam Session Golfa (22.30h).
El divendres 5 de juny, els actes arrencaran al Casal de Cultura amb una Màster Class de la saxofonista Irene Reig (16.30h), i continuaran a la plaça de Cal Baldiró amb Martí Costalago Quintet (19.30h), The Hanfris Quartet & Oriol Gonzàlez Crazy Trio (20.30h); Irene Reig Quartet (22.00h) i Techno Jazz House (23.30h).
El dissabte 6 a la Plaça de Cal Baldiró hi haurà la majoria d’actes: Ni swing de calaix (11.00h); Petits dixie Fredi's Band (12.00h); South Side Stompers, amb estil New Orleans (13.00h); Oleandole, flamenc jazz (20.00h); Oleandole + Fredi's Jazz Band (21.00h); i l’actuació de Fredi's Jazz Band (21.45h). A les 6 de la tarda, i pels carrers del poble, desfilada amb la Dixie Jazz Band
Trobareu el programa complet d’activitats a l’agenda de la web i en un document, en aquesta mateixa notícia.
A la imatge, detall del cartell d’aquest any.
