Signatura del conveni per a la Cursa Popular

Un dels esdeveniments més concorreguts de la Festa Major és la Cursa Popular, que organitzen l'Associació Mitja Marató de Terrassa i la Regidoria d'Esports i que tindrà lloc el proper dissabte 27 d'agost. Aquest passat dilluns 25 al matí, les dependències municipals van ser el lloc on es va signar el conveni per a la realització d'aquest esdeveniment esportiu, que l'any passat va comptar amb més de 500 inscrits. La sortida i l’arribada serà des del Pavelló, i hi haurà tres curses: una de 10 quilòmetres, que començarà a 2/4 de 7 de la tarda, una altra, Infantil, a 1/4 de 7 (de 1500 metres), i una altra, Mini, de 500 metres, a les 6. El preu d'inscripció es de 4 €uros, un dels quals anirà a Caritas Matadepera. En la cursa d'adults, el control de temps es farà pel sistema de xip. Una de les novetats d'aquest any és que la recollida de dorsals i l'obsequi es faran al Decathlon del Parc Vallès de Terrassa i es podrà fer el divendres 26 de 10 del matí a 10 de la nit, i el mateix dia de la cursa de 10 del matí a 1 del migdia. Els que no hagi pogut passar a recollir-lo, ho podran fer a partir de les 4 de la tarda del dissabte al pavelló municipal de Matadepera La participació a la Cursa de Festa Major es pot formalitzar a les Piscines Municipals de Matadepera fins al 24 d'agost, o bé, a través d'internet a la pàgina

www.mitjaterrassa.org

. Més informació a les notes complementàries del programa de Festa Major i a

www.mitjaterrassa.org

. A la dreta, el moment de la signatura del conveni, amb l'Alcaldessa Mireia Solsona, el regidor d'esports Quico Sala i el sotspresident de l'Associació Mitja Marató de Terrassa, Pep Mota, com a coordinador general de la cursa (fotos: Comunicació).

Feu clic en la imatge per a veure-la més gran