Arrenca a l'Ajuntament l'Oficina d'Atenció Ciutadana

Coincidint amb la finalització de les obres i la instal·lació d’un ascensor a l’edifici de l’Ajuntament, el passat 7 de novembre va arrencar a les dependències municipals un nou servei de recepció, l’Oficina d’Atenció Ciutadana, que neix amb la intenció de resoldre moltes de les demandes d’informació, gestió, orientació i tramitació que el poble té amb l’administració municipal i agilitzar-ne també el procés. Amb la nova oficina d’atenció, situada al mateix edifici de l’Ajuntament, es pretén que siguin els papers qui es moguin i no els ciutadans. D’aquesta manera quan el ciutadà necessiti gestionar o informar-se sobre qualsevol tràmit o servei de qualsevol de les àrees pot acudir directament a l’OAC i no necessitarà desplaçar-se a altres localitzacions depenent de l’àrea. L’horari d’atenció és de 9 a 2 del migdia i dimecres tarda de 4 a 7. Jornada de portes obertes Coincidint amb les dates nadalenques, pel proper dia 21 de desembre a les 4 de la tarda s’ha organitzat una Jornada de Portes Obertes per presentar el nou servei d’atenció ciutadana de Matadepera.

Feu clic en la imatge per a veure-la més gran