Arrenquen llaços grocs i pinten plaques
Han tret també l'estelada de la Plaça Sant Jordi
Un grup d’homes encaputxats proveïts amb escales i cúters s’han passejat aquesta matinada de dissabte pels carrers del poble arrencant llaços grocs, i pintant i fent malbé els cartells alusius a la independència. Concretament, han pintat amb esprai vermell el cartell que apareix a l’entrada del poble “Municipi adherit a l’Associació de Municipis per la independència” i han fet malbé el que indica “Municipi de la República Catalana”. També han increpat alguns testimonis que els han retret la seva actitud.
Tot i que algunes fons apunten que han estat 30 o 35 homes, la Regidoria de Governació xifra els individus en només deu. Han entrat al municipi als volts de les 2 de la matinada per la carretera BV 1275, on hi ha la caserna de la Guàrdia Civil, i han arribat fins a la plaça de Sant Jordi, on han tret l'estelada i han arrencat llaços grocs.
Una patrulla de la Policia Local i dues dotacions dels Mossos d’Esquadra s’han presentat als llocs dels fets, identificant i escorcollant als individus, tres dels quals portaven esprais que han quedat intervinguts a les dependències policials. Al final s’ha aixecat acta segons el disposat a la Llei de la Seguretat Ciutadana.
A la dreta, dues de les plaques que han fet malbé. A la tercera imatge, la plaça de Sant Jordi, sense l'estelada, a les 9 del matí.