Campanya: “Si sembla fake, ho és"
Pretén alertar sobre consum responsable
En el marc del Dia Mundial de les Persones Consumidores 2025, la Diputació de Barcelona, en col·laboració amb els ajuntaments i consells comarcals de la Xarxa Local de Consum, realitza una campanya a favor del consum responsable adreçada a adolescents i joves.
Aquest col·lectiu és especialment vulnerable a les estafes i enganys que circulen per les xarxes socials i són, a més, el col·lectiu que menys reclamacions posen als Serveis Públics de Consum. De tots els expedients que ha tramitat la Diputació de Barcelona, només l’11% provenen de persones entre 18 i 35 anys.
Amb aquesta campanya es vol alertar de les males pràctiques que proliferen a les xarxes socials i a les plataformes digitals i apropar els Serveis Públics de Consum de la demarcació a tota la ciutadania, però especialment al públic més jove.
Per a més informació, cliqueu sobre l’enllaç que trobareu en aquesta mateixa pàgina.
A la imatge, tres cartells de la campanya.