Comença la programació d’estiu de MTR

Un programa de cuina i un de cinema, entre les novetats

Aquest dilluns arrenca a Matadepera Ràdio una nova temporada de la programació d’estiu, que s’allargarà tres mesos, fins al 28 de setembre, amb l’habitual pausa les tres primeres setmanes de l’agost. Com d’altres anys, hi haurà algunes novetats, programes que continuen, d’altres que recuperen les seves millors emissions de la temporada, i música, molta música.

D’entre les novetats, “La claqueta” (dijous a les 21.00h), un programa de cinema amb Ignasi Serra, Marc Pitarch i Marc Martos; “Vagi de gust” (dissabtes a les 12.00h), el retorn de l’ex-col·laboradora Marta Plaza amb un programa de gastronomia que estarà acompanyada de Montse Margarit, Jordi Bernad i Francesc Gil; i “Miusic” (dimecres a les 20.00h) amb Bruna Castellet.

Hi ha programes que continuen emetent-se a l’estiu: el cas de “A les portes de Troia” (dilluns a les 20.00h i dijous a les 22.00h), amb Alberto Reche, Albert Abril i Sergi Rodríguez; “Rock’n’classics” (dilluns a les 21.00) amb Esteve Llop; “Exòtica Ràdio – Summer Edition” (dilluns a les 22.00h) amb Toni Martínez; “Magnificat” (dimarts a les 20.00h) amb Joan Francesc Bayan; “Sonotone” (últim dimecres de mes a les 22.00h), amb Ivan Caparrós; i “La pròrroga” (dissabtes a les 13.00h) amb Santi Solà i Jan Riba entre d’altres.

L’actualitat local continuarà ben present amb el “Matadepera Notícies” (dijous a les 20.00h amb repetició els divendres a la mateix hora), i l’”Agenda de Matadepera” (de dilluns a divendres a les 9.00h, 12.00h, 15.00h i 17.00h).

A la graella també estaran presents reemissions d’alguns dels programes més destacats de la temporada d’hivern: els dimarts a les 21.00h, “Lletraferida” amb Sandra Milán; el mateix dimarts a les 10, “No pot ser mentida”, amb Pere Ejarque, Mireia Sol i Josep Maria Cistaré. Els dimecres a les 9 de la nit es recupera “Dama de Nit” amb Cristina Ballbè i una hora més tard, a les 10, “Radioteatre” amb el quadre d’actors de Matadepera Ràdio. Finalment, “Fila Indie” (divendres a les 22.00h) que dirigeix el veterà Marc Clapés, que continua fent una incursió en un tipus de música més alternativa.

La ràdio busca nous col·laboradors

Per altra banda, coincidint amb la preparació de la propera temporada radiofònica d’hivern, Matadepera Ràdio ha anunciat una convocatòria per buscar nous col·laboradors per tal d’acollir, des dels seus estudis del Casal de Cultura, noves propostes que vulguin enriquir una programació radiofònica on hi ha informatius, entrevistes, programes específics musicals i un cop al mes, una obra de radioteatre.

Des del primer moment, fa més de 40 anys, el 107.1 de la FM ha estat una escola de futurs professionals de la comunicació però també punt de trobada d’amics per tirar endavant un projecte en comú. Totes aquelles persones interessades poden adreçar la seva proposta a matadeperaradio@matadepera.cat.

Feu clic en la imatge per a veure-la més gran