Dos matadeperencs a la Selecció d'Hoquei Plus

Dos joves matadeperencs han viatjat a Holanda convocats per la selecció espanyola d'hoquei plus.

Dos joves matadeperencs, Nil Ferre i l’Ilià Riba  han viatjat aquests dies a Amsterdam convocats per la selecció espanyola d'hoquei plus, una categoría especial per a nois i noies amb discapacitat formalment anomenada “Special Hockey+”. Al viatge, que va tenir lloc entre el passat 20 i 24 d’agost, van estar acompanyats per un equip tècnic de primera, incloent el també matadeperenc Xavi Ferre, pare del Nil.

Juntament amb l'equip B de la selecció, en Nil Ferre, va participar al Torneig Challenge. El bon joc els va dur a la final del torneig, on van caure per shoot outs. Però la organització va decidir compartir el trofeu entre Espanya i l’altre equip participant, Anglaterra, ja que aquests últims van haver de jugar amb un porter d'una categoria superior.

Per altra banda, l'Ilià Riba, que jugava a l'equip A, va participar al Torneig Championship, i es disputava en un últim partit el 3r i 4t lloc. Els espanyols van guanyar la medalla de bronze després de superar els holandesos, amfitrions del torneig.

A les imatges, es pot veure els equips A i B de la selecció espanyola d'hoquei plus juntament amb l'equip tècnic sobre la gespa del Wagener Stadium.  A la segona foto, d'esquerra a dreta Nil Ferre, Ilià Riba i Xavi Ferre, a la tornada cap a Barcelona.

Feu clic en la imatge per a veure-la més gran