El Consell d’Alcadies aborda reptes compartits

A la reunió hi va assistir l’alcalde Montagut.

Aquest passat 15 de gener va tenir lloc la primera reunió del 2025 del Consell d'Alcaldies dels petits municipis del Vallès occidental formada pels ajuntaments de fins a 20.000 habitants i que té com a finalitat treballar conjuntament i canalitzar les necessitats més immediates així com els reptes dels municipis participants. A la reunió hi va assistir l’alcalde de Matadepera Guillem Montagut.

En aquesta sessió el President del Consell Comarcal, Xavier Garcés Trillo, va traslladar als alcaldes i alcaldesses la importància d’aquest espai com a marc de relació estable entre els ajuntaments participants així com la per a la identificació d’àmbits d’interès en les polítiques públiques que porten a terme.

Per la seva banda, la consellera de Promoció de la comarca i suport a petits municipis, Montse Soler, va destacar el treball portat a terme per aquest grup d’alcaldies al llarg dels darrers mesos i consolidació d’aquest espai per compartir qüestions d’interès comú.

En aquest sentit els alcaldes i alcaldesses van intercanviar les seves inquietuds i principals necessitats en relació a la gestió de diversos àmbits sobre els quals es podria avançar treballant de forma compartida, i enter els quals es van destacar com a principals àmbits d’interès la gestió i dotació dels recursos humans, la prestació dels serveis i sistemes informàtics.

A la imatge, imatge dels assistents (Foto: CC)

Feu clic en la imatge per a veure-la més gran