El M88H recapta 753 € per a La Marató  

Va organitzar la seva tradicional “hamburguesada”.

El passat diumenge 15 de desembre, el Matadepera 88 Hoquei va celebrar la 15a edició de la seva Hamburguesada Popular, un esdeveniment solidari organitzat per recaptar fons per a la Marató de TV3, celebrada també aquest dia, i consagrada aquest any a les malalties respiratòries. Gràcies a la col·laboració dels socis i les famílies del club, es van recaptar 753 € que aniran íntegrament a aquesta causa.

L’esdeveniment va tornar a ser un èxit, comptant amb l’assistència de més de 200 persones, que van participar en aquesta jornada especial al camp d'hoquei del club, amb partidets entre pares, mares i fills, fomentant la participació familiar i l’esperit d’equip.

A continuació, tots els assistents van gaudir d’un dinar solidari, amb aperitiu i una deliciosa hamburguesa preparada pels jugadors sèniors del club, incloent-hi l’equip de Mamis, Papis i Tercera. Després de dinar, es va realitzar un sorteig de lots de regals gràcies als col·laboradors: Flick, TK, Formatges Cleda, Pizzeria Angie i IMC Toys, que van aportar productes i detalls.

En un comunicat, el Matadepera 88 Hoquei ha volgut agrair la participació de tots els socis i famílies que, amb el seu suport, han fet possible aquesta donació.

A les imatges, diversos moments de la jornada de dissabte (Fotos: Miquel Badia -foto general- M88H).

Feu clic en la imatge per a veure-la més gran