El Pòdium s'acomiada amb un nou assaig i un concert

Tindran lloc a les 10 del matí i a les 8 del vespre respectivament.

Després d’una atapeïda agenda, el Pòdium Matadepera 2019 arriba aquest divendres 12 de juliol a la seva fi. I ho farà amb un assaig i un concert. L’assaig, com sempre, obert a tothom, tindrà lloc a partir de les 10 del matí al Casal de Cultura. Pel que fa al concert, portarà per nom, tindrà lloc a les 8 del vespre també al Casal i en ell s’interpretaran obres d’Strauss, Arenski i Beethoven.

El concert del Pòdium té un preu de 5 €uros. La venda d'entrades es fa al Casal de Cultura. Al lloc del concert es vendran també localitats el mateix dia del concert des d'una hora abans. Les localitats no són numerades i l’aforament és limitat. Per a més informació, us podeu adreçar al telèfon 93 730 01 32 (de dilluns a divendres de 9 a 2); per correu electrònic a  cultura@matadepera.cat  o al programa oficial que trobareu en aquesta mateixa agenda (clicant sobre el títol) i a la pàgina web  www.matadepera.cat

D'aquesta manera es posarà fi a una nova edició del Festival de Música a Matadepera, a través del Pòdium, una iniciativa que forma part de la nova generació de festivals de música clàssica, on s'aporten noves maneres de veure i sobretot de sentir el concert tradicional. La proposta del Pòdium Matadepera 2019 s’ha concretat en una sèrie de assaigs i concerts que han tingut lloc entre el 5 i el 12 de juliol. 

A la dreta, una actuació del Pòdium 2019

Feu clic en la imatge per a veure-la més gran