Entrenaments al Parc de Can Vinyers
Es convocarà una reunió amb les entitats
El Parc Esportiu de Can Vinyers ja és un espai obert a la pràctica esportiva. Des de l’inici de la pretemporada esportiva, l’espai ha començat a acollir activitats regulars d’entrenaments i condicionament físic de les entitats esportives municipals.
Després de la celebració de l’Open BTT de Festa Major, els primers a fer ús de l’espai han estat els equips de futbol del Club Futbol Matadepera i de l’Athlètic Matadeperenc, que hi realitzen sessions de preparació física. També s’hi afegiran els entrenaments físics dels equips del Matadepera 88 Hoquei i de l’escola de trail Club Cros Matadepera.
L’Ajuntament preveu que, al llarg del curs escolar, les escoles del municipi també utilitzin el parc per a les classes d’educació física, ampliant així els seus usos esportius i educatius. Segons la regidora d’Esports, Estel Riera, “la voluntat és que Can Vinyers esdevingui un espai viu, obert i segur, on tothom pugui practicar activitat física a l’aire lliure”.
El projecte forma part d’un plantejament de nou model de gestió compartida entre l’Ajuntament i les entitats esportives, que inclou la regulació d’horaris i responsabilitats mitjançant decrets d’ús específics. En aquest sentit, la Regidoria d’Esports convocarà una reunió al mes de desembre, per tal de concretar els usos i necessitats actuals i futures de cada entitat esportiva.
A la imatge, la Cursa Popular de la passada Festa Majora passant pel parc (Foto: Miquel Badia)
