Es crea una unitat canina a Matadepera

Va ser presentada el passat dimecres a l'Ajuntament de Matadepera. 

Les dependències municipals van acollir aquest passat dimecres 29 de novembre la signatura del conveni de cessió d'ús d'una gossa, propietat de l'agent 041 del cos de la policia local, que permetrà la creació de la unitat canina, aprovada en junta de govern local, el passat 15 de novembre.

Ensinistrada per a detectar substàncies estupefaents, la gossa, que respon al nom de Rose, ha estat degudament preparada al curs que es realitza a l'escola de policia. Per la seva banda, el propietari i agent local, també s'ha format com a guia caní.

 La gossa, que va ser presentada oficialment en presència de l'alcaldessa Mireia Solsona i la regidora de governació Montse Royes, ja està integrada al cos de la policia local.

A la dreta, foto de família amb part del consistori i la nova unitat canina integrada. D’esquerra a dreta, els regidors Quico Sala i Pol Roura; l’alcaldessa Mireia Solsona; el cap de la Policia Local Xavi Cabot; l’agent 041, propietari del gos; i els regidors Montse Royes i Nil López. 

Feu clic en la imatge per a veure-la més gran