Es jubila el cap de la Brigada Emi Diaz
El substituirà Cecilia Gaete Harzenetter
Ha estat el cap visible durant anys d’un tipus de feina que acostuma a passar desapercebuda en un ajuntament: el manteniment del poble, entès de manera molt genèrica. L’Emiliano Díaz Pérez, “l’Emi” com sempre se l’ha conegut, es jubila el proper dilluns 29 de desembre després de vint-i-dos anys de feina a Matadepera.
Nascut a Sant Vicenç de Castellet l’any 1958, l’Emi va passar per diferents feines abans d’aterrar a Matadepera, una de les quals, on s’hi va estar 14 anys, portant el control de circulació a RENFE. El 2003 va entrar com a encarregat de manteniment del ja extint Patronat Municipal de Cultura, i un any més tard, i amb Josep Lao com a cap, passaria a la Brigada on durant més de dues dècades ha treballat en el manteniment municipal, tant a la via pública com als equipaments municipals. Quan Josep Lao es va jubilar, el 2019, ell va assumir les seves funcions, tenint una quinzena de treballadors al seu càrrec.
Les seves feines han inclòs des de la revisió d’extintors a la gestió del reciclatge; des de posar cadires pels esdeveniments de Festa Major fins a la retirada d’arbres caiguts. El darrer esdeveniment especial que ha treballat va ser l’encesa de llums de Nadal que va tenir lloc el passat 28 de novembre des de la Plaça de Cal Baldiró amb l’alcalde Guillem Montagut.
“Estic molt satisfet de tots aquests anys a Matadepera: les relacions amb els companys i regidors sempre ha anat molt bé, i la diversificació de feines ha estat molt estimulant”, ha declarat Díaz a www.matadepera.cat. “El pitjor? La gestió administrativa. Ja sabem que quan parlem de pressupostos tot ha d’estar molt controlat, però la burocràcia acaba resultat excessiva”.
Preguntat com encara aquesta nova etapa de la seva vida, està convençut que no s’avorrirà: “Tinc un local amb tot un munt d’andròmines velles que tinc ganes de restaurar”, ha afirmat. L'Emi serà entrevistat aquest djious al "Matadepera Notícies" de Matadepera Ràdio a les 20.00h
La nova cap d’obres que ja fa setmanes que treballa amb l’equip és Cecilia Gaete Harzenetter.
A la imatge, l’Emi davant d’un dels camions de la Brigada, al Casal de Cultura (Foto: Comunicació)
