Exposició d'Antoni Fàbregas a la Cúpula

Es podrà visitar fins al 7 de març

L’artista matadeperenc i president del Col·lectiu d’Art Antoni Fàbregas ha inaugurat aquesta setmana a l’Espai la Cúpula de Terrassa una nova exposició, emmarcada en la secció d’imatge del Laboratori Creatiu d’Amics de les Arts i Joventuts Musicals.

Amb el pirandellià títol de “vuit personatges en cerca d’espectador”, “uns personatges omplen la sala de mirades. Tenen l’aire de família d’obres anteriors, a mig camí entre els collages tridimensionals i els “objets trouvés”. Emmarcats pel blanc, aïllats en les superfícies de la tela, els personatges es concentren en les cares i ens miren. Miren fixament tot esperant que els visitant els retorni l’esguard”, tal i com escriu Anna Maria Blasco Bardas a la presentació.

L’exposició es podrà veure fins al 7 de març les tardes de dilluns a divendres de 5 a 8 al carrer Sant Pere 46 de Terrassa.

A la imatge, dues de les obres exposades (Foto: AF)

Feu clic en la imatge per a veure-la més gran