Festa de final de curs del Voluntariat
Hi va haver un espectacle de música i ball.
La Regidoria de Benestar Social va organitzar el passat dimarts 16 de juny a la tarda la festa de final de curs de les activitats del Voluntariat de la Gent Gran. La celebració va començar amb la tradicional exposició de treballs i manualitats que s’han realitzat durant el curs als diversos tallers del Voluntariat. Als volts de les 6, van tenir lloc els paralments institucionals que van comptar amb la presència de l’alcalde Guillem Montgut, la regidora de Benestar Social Núria Garcia, i la regidora d’Educació i Formació Dolors Martí.
Tot seguit hi va haver l’actuació del grup d’havaneres, mostra de country, sevillanes, i lliurament de les medalles d’escacs (que van correspondre a Jaume Paloma (campió), i Robert Antolí i Antoni Vilaseca (sots campions). També es va fer un homenatge als voluntaris que aquest any deixen els cursos: Lluís Boya, Maria Elena Mas, Sònia Galve, Isabel Lafuente, Ricard Segura, Joaquin Martos i Lourdes Mitchell. i sevillanes. Un refrescos van cloure l’acte.
A les imatge, diversos moments de la festa (Fotos: Miquel Badia).
