Futur trasllat de serveis a l'Àrea Tècnica

Davant de la necessitat d'adaptació de l'administració a les noves tecnologies, l'Ajuntament de Matadepera ha endegat la propera creació de l'OAC, l'Oficina d'Atenció al Ciutadà, per tal de millorar el servei d’atenció als ciutadans i aconseguir "una administració més propera, receptiva i eficient, amb l'objectiu d'oferir atenció integrada sota un criteri estricte de qualitat en l'atenció a les persones". L'espai que ocuparà l'OAC a l'edifici principal de l'Ajuntament fa necessària una remodelació interna per tal de adaptar l'oficina abans esmentada amb el conjunt de l'edifici. I és per aquest motiu que a partir del proper 20 de juny, els departaments d'Alcaldia, Secretaria i Contractació passen a l'Àrea Tècnica (al carrer Sant Quirze, 2). A partir del 8 de juliol (i no el 8 de juny com s'ha anunciat en algun mitjà) també es trasllada Recepció. Degut a les obres, a partir d'aquesta darrera data del 8 de juliol tots aquells serveis que s'hagin de tramitar a l'edifici principal (i per tant, no siguin Alcaldia, Secretaria, Contractació i Recepció), s'hauran de fer entrant per la porta del darrera de l'edifici.

Feu clic en la imatge per a veure-la més gran