La Festa del Most torna amb èxit
Es van exhaurir les places dels tallers
Set anys més tard de la celebració de la segona edició que va tenir lloc el 2018, l’Ajuntament de Matadepera, amb el suport de la Diputació de Barcelona i la col·laboració de diverses entitats del poble, va recuperar dissabte passat la Festa del Most, una trobada que va tenir lloc durant tot el dia i on hi van participar 18 cellers, entre el quals hi ha Vinalium Matadepera.
Una visita guiada a les barraques de vinya, un maridatge de vins, un tastet de platets, sardanes, vermut, un concert, i un taller d’art i vi van ser algunes de les activitats que van tenir lloc.
En aquesta mateixa pàgina trobareu un enllaç a Matadepera TV amb un muntatge de la festa.
A les imatges, diversos moments de la diada (Fotos: Miquel Badia).
