La pluja deixa a Matadepera 48 l/m2
Al setembre s'han registrat 62 litres per m2 en només tres dies
Les fortes pluges que es van anunciar al Maresme, el Vallès Oriental, el Vallès Occidental, el Barcelonès, el Baix Llobregat, i l’Anoia, han deixat a Matadepera 48 litres per m2, entre les 6 de la tarda del dimecres i les primeres hores de la matinada del dijous, on fins i tot es va activar una alarma ES-Alert als mòbils. La Policia Local ha informat que no s'ha registrat cap incident i s'’espera que les pluges segueixin al llarg de tot el dia d’avui, tot i que de manera irregular i sense tanta intensitat.
A d’altres indrets, les precipitacions han estat més intenses: en 30 minuts s’han superat els 57 litres a Sant Pere de Ribes (Garraf), els 46 a Vacarisses (Vallès Occidental) i els 38 a Canyelles (Garraf), i entre les incidents més greus, la mort d’una persona a Olivella. El telèfon d'emergències 112 ha rebut fins a les 5 de la matinada un total de 1.094 trucades que han generat 669 incidents.
Cal recordar que les temperatures d'aquest 2026, així com un històric des del 2006, i altres dades sobre el temps a Matadepera es poden consultar a través de la pàgina principal de la web, que inclou dades climatològiques a temps real. La més visible, la temperatura, que s'assenyala a la part superior de la pàgina. També trobareu un enllaç a la part inferior de la pàgina
