L’equip masculí del Terrassa, campió de la Nasau

El campionat es va disputar el passat cap de setmana

El primer equip masculí del CD Terrassa Hockey es va proclamar campió de la Copa Nasau x La Dana, un torneig benèfic disputat el 22 i 23 de febrer a les instal·lacions del CH Carpesa. Aquest esdeveniment solidari es va organitzar per recaptar fons per ajudar en l'acollida i recuperació d'animals afectats per la Dana i va comptar amb la participació de quatre equips de primer nivell: CH Carpesa, FC Barcelona, Old Club Hockey Liège i CD Terrassa Hockey.

La semifinal la van disputar dissabte 22 de febrer contra l'equip francès, l’Old Club Hockey Liège, i van guanyar per 5 a 2. La final la van disputar diumenge, contra el FC Barcelona, amb un resultat final de 5 a 1 a favor.

Amb aquestes dues victòries, els jugadors de Les Pedritxes van aconseguir guanyar la competició benèfica. A més, dos jugadors del CD Terrassa Hockey van ser reconeguts amb premis individuals. En Joaquin Ríos com a millor porter del torneig i en Joan Miró com a millor jugador.

A la imatge, l’equip guanyador (Foto: CDTH)

Feu clic en la imatge per a veure-la més gran