L'Institut Matadepera celebra 25 anys

Aquest divendres celebra el seu acte central.

Aquest divendres 20 de maig, l’Institut Matadepera celebra el 25è aniversari de la seva creació, amb una gran festa en la qual hi estan convidats l’alumnat i el professorat que han passat pel centre al llarg dels 25 anys d’activitat educativa.

A l’acte està previst que hi hagi diversos parlaments d’alguns representants de les 28  promocions que ha tingut el centre fins a l’actualitat, així com actuacions musicals i un micro obert, perquè es puguin compartir anècdotes i records dels anys passats a l’Institut. L’acte comptarà amb la presència de l’alcalde Nil López i la regidora d’Educació Carme Querol.

A banda de la celebració principal, al mateix Institut es pot visitar una mostra sobre els 25 anys, que recull fotografies, samarretes, agendes i materials representatius de les diferents promocions. L’exposició també es podrà veure al Casal de Cultura, tot i que les dates encara estan per determinar.

Una altra de les iniciatives que s’han impulsat per commemorar l’efemèride és un mural a la façana principal de la part més nova de l’Institut, elaborat conjuntament per l’alumnat que ara cursa tercer d’ESO i l’artista urbana Anna Taratiel, també exalumna del centre.

Per tal de recopilar informació, anècdotes, fotografies i records dels 25 anys, l’Institut ha habilitat un web col·laboratiu, l’enllaç del qual trobareu en aquesta mateixa pàgina, amb una estètica inspirada en el mural creat per Anna Taratiel, on cada promoció té un espai reservat i tothom hi pot introduir escrits i música representativa de cada època.

Per altra banda, el proper 10 de juny està previst que s’organitzi una trobada d’exprofessors del centre.

A la imatge, el mural de Taratiel que presideix l’Institut Matadepera (Foto: Miquel Badia).

Feu clic en la imatge per a veure-la més gran