Matadepera celebra la Nit de l’Esport

Josep Martín i Ariadna Costa, millors esportistes de l’any

En un pavelló que ha reunit mig miler de persones, la Regidoria d’Esports ha celebrat aquet dijous al vespre la primera edició de la Nit de l'Esport de Matadepera, “un espai de trobada de tots els agents esportius i socials que tenen vincle amb el poble i que desenvolupen la seva activitat al voltant de l'esport”, tal i com ha declarat la regidora d'esports Estel Riera.

La gala, a la que s'hi podia accedir per invitació, ha comptat amb la presència d’un munt d’autoritats i no només municipals. A banda del Secretari General de l’Esport, Abel García Marín, hi ha assistit també Enric Campàs, assessor de la Diputació en esport i activitat física, i Xavi Dobón, del Consell Esportiu del Vallès Occidental. A nivell matadeperenc, han presidit l’acte l’alcalde Guillem Montagut i la regidora d’esports Estel Riera, a banda de la immensa majoria dels regidors de l’Ajuntament: Núria Garcia, Laura Ríos, Dolors Martí, Anna Piñol, Nil López, Laia Sala, Sergi Enrique, Gabriel Pirla i Carme Querol. No hi ha faltat tampoc l’alcalde de Vacarisses Antoni Massana, així com Alberto Muñoz, Àlex Vallmitjana, Pere Casas i Antoni Massana, regidors d’esports, respectivament, de Terrassa, Sentmenat i Vacarisses.

En un acte presentat per Jan Tormo, col·laborador de Matadepera Ràdio al programa “Res en joc”, s’ha començat per lliurar els primers als millors equips, que han recaigut en 1a i 2a masculí del Matadepera 88 Hoquei i el Xous Júnior femení del Club Patí Matadepera.

Tot seguit hi ha hagut diversos reconeixements personals  a proposta de les entitats, que han recaigut en Enric Barrull (Club de Futbol Matadepera); Delfí Querol, a títol pòstum (Club de Futbol Athlètic Matadeperenc); Antonio Font Sebastià, també a títol pòstum (Club Halterofília Matadepera); Arnau Gómez (Club de Bàsquet Matadepera); Lluís Boya (Club Billar Matadepera); Oriol Garrido (CD Terrassa Hockey); organitzadors de la Cursa Mont-rodon (Club Cros Matadepera); Xavi Comerma (Matadepera 88 Hoquei) i Caty Vallès (Club Patí Matadepera).

Tot seguit, el Club Cros Matadepera ha estat distingit amb la millor tasca social, i després d’una actuació d’Entreactes, s’han lliurat els guardons a les millors promeses, que han recaigut en Evelyn Gómez i John Sánchez, ambdós del Club Halterofília. A continuació, els guardons als millors esportistes, Ariadna Costa i Josep Martín, ambdós també del CD Terrassa Hockey.

Després del guardó a la millor entitat, que ha anat a parar al CD Terrassa Hockey, s’ha acabat amb uns reconeixements de l’Ajuntament a persones i entitats per la seva tasca esportiva. Els guardonats han estat Rosa Sanz Cesari, Sebastià Paredes, Andreu Martín, Quico Sala, Esther Gutés, Frederik Hendrik de Bruijn i el Club Halterofília Matadepera.

Ben aviat es podrà veure tota la gala, que es penjarà al Canal de Matadepera TV.

A les imatges, diversos moments de la Nit de l’Esport (Fotos: Miquel Badia).

Feu clic en la imatge per a veure-la més gran