Matadepera Comerç activa la campanya "Targecopy"
Matadepera Comerç ha creat la Targecopy, una nova targeta de fidelització en la qual es poden acumular diners per comprar a les botigues adherides a la campanya. El funcionament del sistema és molt senzill: per cada compra que es faci als comerços participants, el client sumarà una determinada quantitat de diners en aquesta targeta; uns calers que es podran gastar en noves compres. Adquirir-la costarà 2,5 euros, però aquest import es retornarà carregat a la targeta. A més, els clients també rebran un rasca-rasca amb premis de 1, 5, 10 i 50 euros que podran carregar a la Targecopy. De moment, la iniciativa s’ha estrenat amb vuit comerços participants: "Ca la Montserrat", "Carns Planell-Paüls", "Croquis Papereria Copisteria", "L’Estudi Fotògrafs", "Supermercat Cal Ricard", "Tecacan", "Perfumeria Gavet" i "Un Toc de Soler Trenchs". Poc a poc s’hi aniran sumant noves botigues. A la dreta, un model de Targecopy