Matadepera contra el coronavirus. Dia 91

Torna l’Aula d’Estudi al Casal de Cultura (amb restriccions).

Poc a poc, el Casal de Cultura va recuperant la seva normalitat. I si aquesta setmana la Biblioteca Àngel Guimerà anunciava que obria un parell de tardes, i Matadepera Ràdio tornava a oferir programes en directe, les sales d’aquest equipament tornen a estar disponibles per a què els estudiants puguin preparar els seus exàmens de final de curs.

Sense cita prèvia, la disponibilitat estarà condicionada, naturalment a les pertinents mesures de seguretat, que passaran, no només per mantenir la distància i portar mascareta, sinó també a que només hi hagi sis persones per aula.

Els horaris en què es podrà utilitzar el Casal seran de dilluns a divendres de 10 a 1 del matí, i els dimecres i dijous de 5 a 8 de la tarda, tot i que s’espera que aquests horaris es puguin ampliar ben aviat.

Feu clic en la imatge per a veure-la més gran