Nit de l’Esport de Matadepera

Tindrà lloc aquest dijous al Pavelló

La Regidoria d’Esports organitza per aquest dijous 18 de juny (20.00h, Pavelló Primer d’Octubre), la primera edició de la Nit de l'Esport de Matadepera, “un espai de trobada de tots els agents esportius i socials que tenen vincle amb el poble i que desenvolupen la seva activitat al voltant de l'esport”, tal i com ha declarat la regidora d'esports Estel Riera.

La gala, a la que s'hi accedirà per invitació, comptarà amb la participació de mig miler de persones, entre nominats i convidats. Posteriorment, es penjarà tota la gala al Canal de Matadepera TV.

Segons la Regidoria d’Esports, els objectius de la festa són reconèixer i premiar públicament la feina realitzada d'esportistes i la trajectòria de les entitats més destacades de Matadepera que hagin tingut participació en competicions federades durant l'any 2025; reunir persones representants de tots els clubs i les entitats esportives del poble, així com també les institucions públiques, i mitjans de comunicació; fer evident la tasca educativa dels agents esportius locals; celebrar els èxits esportius de les entitats esportives locals, i donar valor a les entitats, clubs i agents esportius en general per la tasca social que desenvolupen.

Feu clic en la imatge per a veure-la més gran