Nova imatge de promoció turística del Vallès
. La seu del CD Terrassa Hockey va ser l’escenari aquest passat dilluns 11 de juliol al migdia de la presentació oficial de la nova imatge de promoció turística de la comarca del Consorci de Turisme del Vallès Occidental. L’acte va comptar amb la presència de Víctor Puig, president del Consorci de Turisme, l’Alcaldessa de Matadepera Mireia Solsona, la regidora de comerç Núria Garcia, i Ignasi Giménez, President del Consell Comarcal, a banda de representats polítics i personal tècnic dels ajuntaments de la comarca, així com d’empreses del sector. Per part matadeperenca, l’alcaldessa va estar acompanyada dels regidors Montse Royes, Nil López i Pol Roura. Durant la presentació, Víctor Puig va donar a conèixer “Viu el Vallès”, la nova imatge de promoció turística de la comarca, “una marca més vivencial, moderna i propera que convida a descobrir i gaudir del territori”, tal i com va comentar. Puig va detallar també els eixos estratègics amb què es treballa: el turisme de proximitat, el turisme esportiu i el turisme de reunions. Per la seva banda, l’alcaldessa Mireia Solsona va destacar que la nova marca neix “per posar en valor tot el que tenim al Vallès”. Solsona va remarcar les potencialitats de la comarca: “Tenim un entorn preciós, amb moltes possibilitats: patrimoni, història, o cultura, entre d'altres, un bon còctel per gaudir-ne. El turisme dóna molt de si, i el Vallès també.” A l’acte es van donar a conèixer els nous materials de promoció turística relacionats amb aquests àmbits. També es va presentar la nova edició de la Guia Vallès, traduïda a diversos idiomes així com una publicació innovadora, pensada pel turisme de proximitat i que porta per nom “Tria la teva aventura turística. Les viles més petites del Vallès Occidental”. A la dreta, un moment de la intervenció de l’Alcaldessa Mireia Solsona. A sota, foto de família dels assistents (Fotos: Miquel Badia).