Papis i Mamis del M88H al Campionat d'Espanya
Els Papis guanyen el bronze i les Mamis queden quarts.
L’equip de Papis del Matadepera 88 Hoquei van acabar amb victòria al Campionat d’Espanya que es va disputar del 16 al 18 de juny a les instal·lacions del RC Polo de Barcelona.
L’equip entrenat per Núria Camon van guanyar tots els partits de grup: 2 a 1 contra el Sant Andreu, i per la mínima davant el Polo Rosso i el Jolaseta. L’equip de Matadepera va passar a les semifinals després de guanyar el partit contra els asturians del Grupo Covadonga.
A les semifinals es van trobar de nou amb el Jolaseta i després d’empatar en el temps regular, van perdre per shoot outs. En el partit pel bronze, els jugadors de Matadepera es van enfrontar al Túria. La medalla de bronze es va decidir en els shoot outs després de l’empat a 1 en el partit. El Matadepera 88 Hoquei va guanyar 4 a 3 a la tanda i la tercera posició en el Campionat d’Espanya.
Les Mamis es queden amb la quarta posició
Per altra banda, tot i que finalment no van aconseguir medalla, les Mamis del Matadepera 88 Hoquei, entrenades per Xavi Tomàs, van fer un excel·lent campionat. Van passar la fase de grups amb un ple de victòries, guanyant 1 a 0 al Catalònia, 2 a 1 al Diagonal, i 2 a 0 al Club de Campo.
En els encreuaments de quarts de final es van desfer dels amfitrions, el RC Polo, per shoot outs després d'empatar el partit a 1. A les semifinals es va perdre amb l'Egara 1935 per 3 a 1, un equip que obtindria la primera posició. En l'últim partit del torneig, les Mamis no van poder amb les madrilenyes del Pozuelo que finalitzen terceres en guanyar per 2 a 0 al nostre equip. La Cris Genescà es va endur el premi a la millor portera de la competició.
A les imatges, foto de família de Papis i Mamis. A la inferior, els Papis, amb la medalla de bronze. A sota, Cris Genescà com a millor portera de la competició (Fotos: M88H).