"Parlem de màrqueting i esport local"

La Diputació de Barcelona ha posat en funcionament un nou espai de debat i intercanvi d'experiències que porta per nom "Parlem d'esport local". La primera sessió d'aquesta iniciativa va tenir lloc aquest dimarts 6 de maig, a l'Hotel Avenida Palace de Barcelona al matí, i en ella hi va assistir, en representació de Matadepera, el regidor d’Esports i Comunicació Quico Sala. En aquesta primera sessió es va debatre el fenomen del màrqueting esportiu, i hi van intervenir el director general d'Octagon Spain, David Serrahima, el responsable de màrqueting de la lliga ACB, Bernat Gascon, i el responsable de patrocini internacional del FC Barcelona, José Rey, moderats pel periodista Eduard Berraondo. Algunes de les conclusions a les que es va arribar és que el teixit associatiu esportiu dels municipis de la demarcació de Barcelona és molt divers, amb realitats molt diferents però amb problemàtiques comunes. En una època de recursos escassos cal fer el possible per obtenir el màxim d'ingressos i el màrqueting ben tractat i ben dissenyat pot ser una eina molt útil. Aquesta primera jornada de "Parlem d'esport local" pretenia aportar solucions pràctiques i útils, aplicables al dia a dia de les entitats, mitjançant el diàleg amb experts en la matèria. A la dreta, dues imatges de la trobada: a dalt, Isidre Sierra, Alcalde de Sant Climent de Llobregat; Rosa Huguet, Alcaldessa de Canyelles; Josep Salom, Diputat d'esports de la Diputació de Barcelona, i Quico Sala, regidor d’esports. A sota, un moment del debat.

Feu clic en la imatge per a veure-la més gran