Presentació d'Artur Boardman com a nou rector
Serà presentat aquest diumenge a l'ofici que estarà presidit pel Bisbe de Terrassa.
Aquest diumenge de Festa Major i durant l’ofici que tindrà lloc a partir de les 11 del matí i que estarà presidit per Josep Àngel Saiz Meneses, Bisbe de Terrassa, es farà la presentació del nou rector de la parròquia, Artur Boardman.
Boardman substituirà mossèn Javier Fernández, que ha estat oficialment al capdavant de la parròquia des de la marxa de mossèn David Abadías l'estiu de l'any passat, tot i que aquests darrers mesos ha estat substituït per Mossèn Fidel Catalán. Nascut a Palma el 1962, Artur Boardman és fill d'un militar nord-americà que estava al Puig Major, a Mallorca. Ja a Catalunya, va ser ordenat prevere el 2003. El 2005 va tornar a l'illa com a vicari de Sant Llorenç, S’Illot, Sa Coma i Son Carrió. El 2007 va ser nomenat rector de Montuïri i Pina, i l'any 2012, rector de Pollença i Port. El 2015 va retornar a Catalunya, nomenat rector de la parròquia de Sant Quirze i Santa Julita de Sant Quirze del Vallès, on ha estat fins ara.
De la seva banda, mossèn Javier Fernández, que no ha estat ni un any de rector a Matadepera, passarà a ser vicari de Sant Salvador de Polinyà i Sant Jaume Apòstol de Sabadell.
A la dreta, Artur Boardman i Fidel Catalán, que ha substituït Fernández aquests darrers mesos a Can Roure, el passat juliol. (Foto: Joan Moreno).