Remat final a una Festa Major molt participativa
L'actuació dels Minyons (que van venir a la Festa Major de 1979), un dels plats forts de la tarda.
Nou activitats més tanquen aquest dilluns el programa oficial de la Festa Major, les "propines" del qual encara s'allargaran uns quants dies més. Les activitats comencen a les 9 del matí, amb una jornada de portes obertes al Camp de Golf. A les 10, una de les cites més veteranes de les festes, el Concurs de Pintura Infantil a la Plaça del Casal de Cultura, que arriba aquest any a la seva edició número 39. Pels més grans, el també tradicional Vermut al Pavelló a partir de les 12.
I a mitja tarda i a la Plaça de l’Ajuntament (i no a la de les Acàcies, com fins ara), Xocolatada amb el repartiment de premis del Concurs de Pintura Infantil, i una Festa de l’Escuma. A les 6, i al mateix lloc, Taller de Castell i actuació dels Minyons de Terrassa. Es dona la circumstància que una de les primeres actuacions de l’entitat va ser precisament a Matadepera, a la Festa Major del 1979 i va ser la primera, a més, en què van estrenar la seva característica camisa malva.
La missa de difunts a 2/4 de 8 del vespre, la lectura de poemes del "No pot ser mentida" de Matadepera Ràdio a l’Hotel, i l'espectacle Piromusical al vial de la riera, entre el carrer Mateu Turu i el carrer Sant Ignasi posaran punt i final a les celebracions.
La relació de tots els actes de les festes la trobareu al banner de la pàgina superior de la web, i a l'apartat de l'agenda.