Reunió d’entitats excursionistes
Va estar organitzada per la UEM
Les instal·lacions del CD Terrassa Hockey van acollir el passat dilluns 1 de juny la reunió mensual d’entitats excursionistes dels Vallesos, adherides a la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya i on hi van assistir prop d’una seixantena de persones representant una trentena d’entitats. L’acte va estar presidit per l’alcalde Guillem Montagut i la veguera Maria Teresa Feliu, ja que les vegueries son la forma d´ordenació territorial de la Federació.
D’entre els temes tractats, el repartiment de les subvencions de la Federació entre les entitats, el manteniment de senders a càrrec de la Federació, els cursos de formació disponibles en matèries relacionades amb l´excursionisme; la invitació a participar en el concurs anual de cartells de les activitats, la proposta per fer part de les reunions de la Vegueria de forma telemàtica i les properes eleccions als càrrecs de veguer sotsveguer.
Després de la reunió es va servir un sopar fred a l’aire lliure per als assistents.
A les imatges, diversos moments de la trobada (Fotos: UEM)
