Segon dia de Festa Major amb una desena d'actes
El Pregó i la Cercavila inauguraran oficialment les festes.
Tot i que el programa d'actes de la Festa Major arrenca aquest dijous, no és fins divendres quan hi ha els tres actes simbòlics que marquen l'inici de les festes: el repic de campanes, a 2/4 de 8 del vespre, el Pregó, que anirà a càrrec del meteoròleg Francesc Mauri i que tindrà tot lloc seguit des del Balcó de l'Ajuntament, i la Cercavila, que ve a continuació.
Abans, però, ja hi ha altres actes: l'inici del torneig de golf (2/4 de 9 del matí); els Jocs Infantils a la Plaça de Cal Baldiró (2/4 de 12) i la Batalla de Galls i Gallines a 2/4 de 6 de la tarda a la carretera de Terrassa. La Cercavila de la tarda acaba amb la Gran Guerra de Confetti des de la Plaça de Cal Baldiró, i ja a la nit, Swing Party amb Wax & Boogie i la participació de Swing Troopers, i el concert de Mishima (un dels plats forts de les festes), a partir de 2/4 de 12 de la nit a la Plaça de les Acàcies (i no al Parc Pep Ventura com s'ha anunciat al programa).
La relació de tots els actes de les festes la trobareu al banner de la pàgina superior de la web, i a l'apartat de l'agenda.