Sol·licitud d'ajut de menjador pel proper curs
Un any més, el Consell Comarcal del Vallès Occidental tramita els ajuts de menjador que regiran el proper curs escolar 2011/12 i que es poden tramitar des d'aquest dimarts 9 de maig. Es tracta d'uns ajuts econòmics que bonifiquen una part del cost del servei de menjador escolar, tenint en en compte la situació socioeconòmica i familiar de l'alumne segons un barem establert anualment pel mateix Consell Comarcal i que es tramita i gestiona des de la
Regidoria de Benestar Social. Els ajuts per al pròxim curs van adreçats als alumnes empadronats en el municipi de Matadepera i escolaritzats en els centres públics d’educació infantil i primària del municipi, tot i que també els poden sol·licitar aquelles famílies amb fills que des de Serveis Territorials d’Educació hagin estat derivades a un centre concertat. L’objectiu d’aquests ajuts és cobrir les necessitats d’alimentació dels nens i nenes en situació de risc per causes econòmiques, familiars o socials i el pagament és directe a les empreses gestores del servei de menjador de les escoles (les famílies amb beca aprovada abonen la diferència entre l’ajut atorgat i el cost del servei). En aquest sentit, no es contemplen ajuts per l’alumnat de la ESO, i les famílies han de complir els requisits en el moment de presentació de la sol·licitud, que ha d'estar degudament acreditada amb la documentació corresponent. No poden sol·licitar-les les famílies amb deutes de menjador escolar corresponents a altres cursos, i no es poden sol·litar les famílies amb deutes pendents amb l’Ajuntament. El termini per poder sol·licitar aquests ajuts corresponents al pròxim curs 2011-2012 acaba el proper 20 de maig (inclòs). Us podeu descarregar la sol·licitud al document que trobareu a la dreta d'aquesta pàgina i també al Tauler d'Anuncis. Per a més informació us podeu adreçar al Departament de Benestar Social: CAP Matadepera (1ª Planta). Telèfon 93 730 17 71 (de 9 a 2 del migdia, i dilluns de 16 a 2/4 de 7 de la tarda).