Un detingut per atemptar contra la salut pública
Se li van intervenir estupefaents i efectiu.
La Policia Local va detenir el passat dilluns a primera hora de la matinada un individu acusat d’un delicte contra la salut pública per possible tràfic de substàncies estupefaents.
Als volts de la 1 de la matinada, la patrulla circulava pel passeig Matadepera quan va veure com un individu que anava amb un vehicle de mobilitat personal girava sobtadament al veure la policia cometent una infracció. Aturat a la carretera de Terrassa, al subjecte, de nacionalitat estrangera, se li van intervenir substàncies estupefaents, una bàscula de pesatge, bossetes per guardar droga i diners en efectiu.
Va quedar detingut i traslladat a la comissaria de Mossos d'Esquadra per al posterior trasllat davant l'autoritat judicial.
A la imatge, el material intervingut (Foto: Policia Local)