Una enquesta per conèixer els hàbits de compra
La Regidoria de Promoció Econòmica, amb el suport de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic local de la Diputació de Barcelona van posar en marxa fa setmanes el nou pla estratègic del comerç local de Matadepera amb dues premisses bàsiques: reinventar-se i adaptar-se als nous hàbits de compra. Amb aquest objectiu s’està analitzant i elaborant un pla d’acció per aquest any 2017 i amb horitzó a tres anys. El primer pas se centra en conèixer, amb el màxim detall, l’estat i les necessitats del comerç del poble, tant dels potencials clients com dels propis comerciants. Per a aquesta primera fase, s’ha elaborat una enquesta que podeu contestar des d’aquesta mateixa pàgina web, a la dreta de la pàgina principal. Són 13 preguntes molt bàsiques que es poden contestar en un parell de minuts. “L’enquesta ens resultarà molt útil per conèixer els hàbits dels compradors”, ha manifestat la regidora de promoció econòmica Núria Garcia. “I per això demanem la col·laboració dels matadeperencs per tal de millorar el comerç local”.