Vetlladors nocturns per fomentar la convivència

Durant les nits d'agost també hi haurà 3 vetlladores que voltaran pel poble.

Seguint amb la campanya "Convivim a l'estiu", promoguda per la Regidoria de Joventut, durant les nits d'agost també hi haurà 3 persones vetlladores que voltaran pel poble, per tal d'assessorar i resoldre qüestions relacionades amb l'alcohol, les drogues i la diversitat de gènere. 

A banda de resoldre dubtes i facilitar informació, la persona referent en temes gènere, que anirà vestida amb una armilla lila per ser clarament reconeixible, estarà formada segons el procediment d'actuació del Protocol municipal de violències sexistes en contextos d'oci nocturn.

Els tres vetlladors portaran acreditació i repartiran materials informatius sobre drogues i sexualitat, preservatius i avituallament, és a dir, sucs, dolços, fruita o barretes, per exemple. L'equip de vetlladors faran un informe amb el resum de les intervencions i observacions més importants.

Amb aquesta iniciativa es pretén fomentar el respecte i la convivència entre el veïnat, especialment durant les nits d'estiu.

Feu clic en la imatge per a veure-la més gran